joi, 22 martie 2012

Juriul este foarte exigent

Unul dintre juratii MasterChef i-a aruncat unui concurent farfuria de pe masa de nervi!

  Juratii de la MasterChef au fost surprinsi de fotograf in timp ce analizau preparatele concurentilor. 


Florin Dumitrescu:  Am reactionat exact la ce am avut in fata! Eu, prin prisma meseriei mele, am un mare respect pentru mancare si pentru gatit. Mi s-a parut o lipsa de respect ca cineva sa vina cu un preparat exotic si sa isi bata joc de el. Eu nu sunt in acest show ca sa judec calitatea omului, ci calitatea farfuriei care mi-a fost prezentata, iar acel preparat a fost facut intentionat in bataie de joc. Nimeni din productie, in schimb, nu s-a asteptat la reactia mea. Nici macar colegii mei din juriu. A fost un moment in care a mai gustat cineva din tigaia in care a fost preparat felul de mancare si a scuipat imediat, pentru ca nu se putea manca. Nu pot sa va explic ce gust avea. In momentul in care am avut si replica, m-am enervat de-a dreptul! In acea farfurie erau peste 12 ingrediente care nu aveau nici o legatura intre ele... le-a aruncat acolo la misto. Postura de jurat MasterChef nu este tocmai simpla, iar cand cineva isi permite sa isi bata joc de o bucata de carne exotica, procurata cu mare dificultate, permiteti-mi sa ma enervez! 

Sorin Bontea:  Fiecare face ce simte, asta e clar. Suntem naturali. Asta e atitudinea mea fireasca, am mai avut momente in care aproape ca nu imi puteam tine rasul, de exemplu. Insa incerc sa nu-mi tradez din prima parerea pentru ca nu vreau ca participantii sa inteleag de la inceput care va fi verdictul meu. Vreau sa-i tin pe jar!

Catalin Scarlatescu:  Eu analizez altfel farfuria decat cineva care nu este profesionist. Descompun gusturile, le gandesc, le analizez. Daca vad ceva rau explodez, dar la fel de exploziv sunt si daca gust un preparat fantastic de bun. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu